2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılında Fakültemize kayıt yaptıran ve ders kayıt işlemini yenileten öğrencilerin 20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında kaydoldukları birime muafiyet talebi için aşağıda belirtilen belgelerle ve dilekçeyle birlikte başvurmaları gerekmektedir. Dilekçe formunu doldurulduktan sonra bizzat başvuru yaparak veya e-mail yoluyla sanattasarım77@gmail.com adreslerine taratılıp gönderilmesi gerekmektedir. Posta yoluyla da başvurular kabul edilmektedir fakat kargo da yaşanan sorunlar öğrenciye aittir. Posta yoluyla belgeler gönderilecek ise yukarıda belirtilen tarihlerden sonra ulaşmaması aksi takdirde Muafiyet Talebinin kabul edilmeyeceğini belirtmek isteriz.
Öğrencilerin mağduriyet yaşamamaları için, muafiyet talebinde bulunmadan önce Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı resmi internet sayfasındaki Yönetmelik ve Yönergeler kısmında yer alan Yalova Üniversitesi Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi'ni mutlaka incelemeleri gerekmektedir.
İlgili öğrencilere önemle duyurulur.
Başvuru için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir;
· Transkript belgesi (onaylı) (e-imzalı kabul edilir)
. Onaylı Ders İçeriği (muafiyet istenen derslere ait/öğrenim görülen tüm yarıyıl ders içeriği) (onaylı olmaması durumunda Üniversitenin Web sayfasından alınması gerekmektedir.)
· Not: Başvurular bizzat, e-mail (sanattasarim77@gmail.com) veya posta yoluyla kabul edilmektedir.
Postada yaşanacak sorunlar, kayıplar veya gecikmelerden öğrenciler sorumludur.