BAHAR YARIYILINDA DERS MUAFİYET TALEBİNDE BULUNACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Fakültemize kayıt yaptıran ve ders kayıt işlemini yenileten öğrencilerin  21 Şubat 2021 tarihine kadar  kaydoldukları birime muafiyet için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte ve aşağıda belirtilen  dilekçeyle başvurmaları gerekir. Dilekçe formu doldurulduktan sonra bizzat başvuru yaparak veya mail yolu ile sanattasarım77@gmail.com adreslerine taratılıp gönderilmesi gerekmektedir. Posta yoluyla da başvurular kabul edilmektedir fakat kargo da yaşanan sorunlar öğrenciye aittir.

Öğrencilerin mağduriyet yaşamamaları için, muafiyet talebinde bulunmadan önce Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı resmi internet sayfasındaki Yönetmelik ve Yönergeler kısmında yer alan Yalova Üniversitesi Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi'ni mutlaka incelemeleri gerekmektedir.

İlgili öğrencilere önemle duyurulur.

 Başvuru için gerekli belgeler aşağıdaki gibidir;

·       Transkript belgesi (onaylı) (e-imzalı kabul edilir)

·       Onaylı Ders İçeriği (muafiyet istenen derslere ait)
        (Olmaması durumunda Üniversitenin Web sayfasından alınması gerekmektedir.)

·       Not: Başvurular mail (sanattasarim77@gmail.com) veya posta yoluyla kabul edilmektedir.
        Postada yaşanacak sorunlar, kayıplar veya gecikmelerden öğrenciler sorumludur.

        Ders Muafiyet Dilekçesini İndirmek İçin Tıklayınız!